Friday, April 27, 2007

Unexpected Pet






Just as the title says I've got a new pet. Since my squirel died two years ago I decided that I no longer wanted to have pets for two reasons: first, I'm leaving Brazil soon and I can't take the pet with me; second, I suffer terribly when they die.

Then last Friday I was home working when my dad called me and asked me to go to some address and pick something up for him.... something very expensive so I had to take my credit card with me.

When I arrived I realized it was a kennel. The woman who worked there already knew what it was about and put on my lap the cutest, tiniest furball I've ever seen. It's a baby micro-yorkie. She's just fifty days old and had just gotten separated from her mommy and brothers.

She's just 9 inches!

Her name is Mel (means 'honey' in portuguese) and she already picked me as her favorite human in the house. Yeah!

I've already taken some pictures of her.














3 comments:

Barbara said...

ohhh! your pet is so cute ^^! i loved your blog. kiss!

Louco said...

Oi irmãzinha! Saudações atrasildas do otouto! ^^

Heh, a coisa tá meio lenta por aqui; só acessar e usar a máquina de fim de semana tem dessas coisas. Mas se os caras que escapam de prisão conseguem sair uma hora, escavando com paci~encia, eu tbm termino o e-mail ~_^ Aguarde e confie, criança!

Hm, tá de mascote novo? É, eu tomei a mesma decisão q vc quanto a bichinhos. Me dá a maior pena olhar pro Boris e pensar no que está pra acontecer quando eu menos espero (ele tá parecendo ótimo, eu agradeço por isso, mas ele já me deu uns três ou quatro belos sustos e isso fica mais agudo quando lembro que ele chegou antes de eu ir ao CAI pela primeira vez. Caraca... Quantos anos ele tem mesmo?)

Lembrei de vc hoje de novo ao ver Padrinhos Mágicos ^^ Guenta firme, que a resposta deve ir logo, espero ^^ Por ora, beijão do otonto!

Louco said...

Tá respndido moça! Na falta de um foram dois e-mails de comnicação! Tenha paciência agora... ^^

Beijão do otouto, que finalmente conseguiu pagar a promessa ~_^